Šokio mokytojų asociacijos bendruomenės vardu noriu patikinti gerb. Arūną Šilerį, kad šokio mokytojai, “piestu stodamiesi iš daržo” nesiūlė mažinti lietuvių kalbos pamokų, bet ragino ieškoti balanso, atsižvelgiant į ateities perspektyvas ir vaiko kultūrinį matymo lauką. Viešojoje erdvėje neatsakingai besimėtantys „minčių perlais“ apie šokį, kartu ir apie teatrą, muziką, turi tokį siaurą požiūrį į meninio ugdymo dalykus, kad net nejauku XXI a. įrodinėti holistinio pasaulio pažinimo svarbą. Neįtikėtina, kad kvestionuojamos vaiko teisės į pilnavertį meninį ugdymą… Ir nesvarbu, ar vaikas mokosi lietuviškoje, ar tautinių mažumų mokykloje, jis turi teisę į visavertę kultūrinę edukaciją. Svarbu, kad „ugdymas atitiktų visuomenės lūkesčius ir nacionaliniu lygmeniu užtikrintų visiems mokiniams lygias galimybes siekti išsilavinimo ir tapti išsilavinusiais bei įsipareigojusiais Lietuvos visuomenės nariais“ (BP, 2022).