ŠMM atsakymas į kreipimąsi dėl šokio dalyko statuso

Šokio mokytojų asociacija 2013-02-04 gavo LR švietimo ir mokslo ministerijos atsakymą į kreipimąsi. Rašte dėkojama už iniciatyvą ir asociacijos indėlį siekiant ugdymo turinio pažangos ir platesnių galimybių moksleiviams renkantis jiems patrauklią meninio ugdymo formą.

Ministerijos atsakyme pritariama ŠMA nuostatai, kad šokio ugdymas turi būti nuoseklus. Galimybė įvesti šokio pamokas 1-8 klasėje yra svarstytina, tačiau sprendimai turi būti derinami su šalies ir mokyklų galimybėmis. Dėl šokio dalyko vietos ugdymo turinyje reikia tartis su sporto, kitų menų dalykų bendruomenėmis. Reikia numatyti, kaip reikėtų plėtoti infrastruktūrą, reikalingą šokio dalyko programai mokykloje įgyvendinti, užtikrinti pakankamą šokio mokytojų pagrindiniame ugdyme skaičių ir kvalifikaciją.

Atsakyme sakoma, kad pradiniame ugdyme šokio dalyko programą turėtų įgyvendinti pradinių klasių mokytojas, kuris yra parengtas kompetetingai ugdyti visus jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaiko gebėjimus ir kompetencijas (taip pat ir menines), įgyvendinti integralų pradinio ugdymo turinį.

Ministerijos atsakyme pabrėžiama, kad akompaniatoriaus pareigybė yra įtraukta į Švietimo įstaigų ir kitų įstaigų pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašą, kuriuo vadovaujantis mokyklos gali skirti valandas akompaniatoriaus darbui apmokėti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *